Грунтуючись на власному досвіді дуже часто зустрічаються поломки двигунів. Ми вирішили створити "сторіночку рекомендацій", де зможемо Вам допомогти у визначенні необхідності ремонту або заміні углів і деталей як вітчизняних автомобілів так і іномарок.
У сервісних книжках автомобілів, часто, вказані період часу або пройдений автомобілем загальний пробіг, на якому необхідно проводити ту чи іншу роботу.
Як правило, зазначені інтервали мають право існувати виключно із застосуванням оригінальних запчастин, і, навіть якщо Ви вирішили поставити, наприклад, ремінь ГРМ того ж виробника, що у Вас і стояв з заводу на новому автомобілі, то не забувайте, що на конвеєр поставляються запчастини найвищого ґатунку, а все, що йде на продаж як запчастина, мають дещо іншу якість.
І навіть у випадку з оригіналом, не факт, що в оригінальній коробці лежатиме щось не "китайське". Про "китайських" запчастинах, напевно, необхідно окремо зупинитися і розповісти, але це пізніше.
А зараз ми перерахуємо періодичність по заміні таких деталей як:
- Масло моторне + масляний фільтр - від 5 000 км до 15 000 км (5 000 км мається на увазі так звані складні умовия експлуатації, що включає в себе:
- короткі пробіги автомобіля ( до 10 км за поїздку);
- Ремінь ГРМ + ролики - не більш 40 000км;
- Гальмівна рідина (DOT 4, DOT 5.1) - кожні 2 роки або 30 000 км пробігу. (оберніть увагу, ця рідина гігроскопічна і втрачає свої властивості не тольки від пробігу, але навіть в разі простою автомобіля). Можливі несправності в зв'язку з несвоєчасною заміною рідини - перегрів рідини влітку (кипіння) - відсутність гальм, корозія дзеркал циліндрів, підвищена в'язкість рідини взимку - туга педаль і ін.;
- Фільтр повітряний двигуна - кожні 15 000 км;
- Фільтр салону/кондиціонера - кожні 15 000 км;
- Фільтр палива - не рідше ніж кожні 30 000 км