
Антикорозійна обробка днища та прихованих порожнин кузова автомобіля
Багато автовласників переконані, що основне на що вимагає звертати увагу при покупці авто це цілісність стану кузова автомобіля. Адже якщо він цілий і неушкоджений то інше стає справою часу і терпіння.
Сталь і метали мають втомні характеристики. Тому ми настійно рекомендуємо для тих, хто хоче подовше не стикатися зі зварювальними і фарбувальними роботами не забувати про необхідну періодичнуї обробку кузова захисними засобами. Ну а якщо вже зіткнулися з зварниками, то не забудьте про первинну обробку голого металу. У цьому випадку допоможуть грунтовки, бажано щоб вони мали можливість нанесення на іржу, такими являются спеціальні грунтовки в банках, на яких так і пишеться - з можливістю нанесення на іржу. Найкращий варіант навіть на сьогоднішній день, і звичайно найдорожчий, це обробка металу свинцевим суриком (корабельним суриком). Його відмінні властивості надійно захищають метал від корозії. Нігрол, пушсало і відпрацювання давно відійшли на другий або навіть третій план на нашому ринку антикорозійних засобів захисту. Сьогодні ми можемо використовувати більш якісні матеріали для обробки. Це як різноманітні мастики типу БПМ і "бронзи" для підлоги і днища так і мовилі для прихованих порожнин.
Періодичність проведення робіт ми разподіляємо так:
- обробка днища кузова автомобіля 1раз на 3 роки;
- обробка арок кузова 1 раз на 3 роки, якщо у Вас стоїть захист арок і 1 раз на 2 роки без них;
- обробка прихованих порожнин днища (лонжерони, підсилювачі тощо) 1 раз на 3 роки;
- обробка дверей автомобіля 1 раз на 3 роки;
- обробка підлоги автомобіля 1 раз на 3 роки.