
Ремонт механічних та автоматичних коробок передач, редукторів
Коробка перемикання передач, головна передача і диференціал є основними робочим вузлами трансмісії, вважаються одними з найскладніших механізмів, що регулюють рушійний момент на колесах автомобіля. Вони необхідна для того, щоб перетворювати крутний момент, що передається від коленвала двигуна до коліс. Для цього перетворення використовуються спеціальні шестерні з різним розміром і кількістю зубців, різні типи передач, які, стикаючись і змінюючись між собою, змінюють передавальне відношення, змушуючи колеса обертатися з різною швидкістю при одному і тому ж режимі роботи ДВЗ.
"СТО на Баварії" ПРОПОНУЄ НАСТУПНІ ПОСЛУГИ:
- Доливка масла в кробку перемикання передач;
- Заміна масла в раздаточних механізмах;
- Заміна коробки передач (механіка/автомат);
- Заміна головного циліндра зчеплення;
- Заміна комплекта зчеплення;
- Заміна масла в автоматичній коробці передач;
- Заміна масла в механичній коробці передач;
- Заміна механізму перемикання передач (+регулювання);
- Заміна подушки коробки передач;
- Заміна робочого циліндру зчеплення;
- Заміна сальника напівосі коробки передач;
- Заміна шруса (напівось);
- Прокачка зчеплення;
- Заміна куліси (+регулювання);
- Капітальний ремонт коробки передач (повна розборка);
- Заміна хрестовини кардану;
- Заміна підвісного (опорного) підшипника.
Ремонт автоматичних коробок передач (АКПП, CVT) передбачає наступні види робіт:
- комп'юторна діагностика блока управління АКПП;
- перевірка рівня рідини в автоматичній коробці передач;
- перевірка режимів роботи селектора перемикання передач;
- заміна фільтру АКПП;
- заміна масла в АКПП;
- повна або часткова розборка АКПП;
- дефектовка та заміна зношених деталей АКПП.
Ремонт головної передачі редукторів, КПП та раздаточних коробок:
- діагностика та ремонт головних передач гіпоідних та конічних;
- підбір та заміна масла в редукторі моста та раздаточній коробці;
- установка самоблокуючих диференциалів (підвищеного тертя, ДАН, ДАК, та ін.);
- регулювання головної пари мосту;
- заміна підшипників головної пари;
- заварювання головної передачі ("бюджетне блокування диференціалу");
- зняття/установка диференціалу.