
Заправка та обробка кондиціонерів.
Одними з найважливіших моментів в автомобільних кондиціонерах є підтримання його працездатності і чистоти не тільки зовні але і у внутрішніх його елементах, воздуховодах, випарнику, і т.п. На працездатність кондиціонера в автомобілі впливає більше кількість негативних впливів ніж стаціонарним побутових кондиціонерів.
Тут і радіатор, який, як правило, стоїть перед основним радіатором автомобіля і приймає на себе весь бруд, сіль, хімію, якою посипають взимку дороги і якою вона покрита в літню пору.
Патрубки / трубки кондиціонера які повинні забезпечити герметичне з'єднання радіатора з компресором, але компресор стоїть на двигуні, а радіатор на кузові і постійні вібрації двигуна призводять до їх перетирання трубок і просто до втрати герметичності на швах і з'єднаннях.
Компресор встановлений в нижній частині двигуна стикається з усіма тими ж калюжами, пилом і брудом, втрата герметичності його сальника одна з поширених проблем.
Фільтр салону / кондиціонера, яким, на жаль, багато хто нехтує або просто не знають про його існування може принести не мало проблем. Від постійно потіючих вікон до виходу з ладу двигуна вентилятора пічки / кондиціонера (залежить від конструкції автомобіля).
Тиск фреону / хладогенту в системі не повинно бути ні малим ні великим, все повинно бути по інструкції. Це важливо! Заправні балони для кондиціонерів, які виглядають у вигляді аерозольних спреїв можуть тільки посилити проблеми з якістю обдування.
Антибактеріальну обробку рекомендується проводити не рідше 1 разу на рік.